Friday 19 September 2014

My New Life

Assalamualaikum..

Hi..

Korang sihat? da lam aku x update blog aku yg x seberapa ni.. Bnyak perkara yang terjadi dalam masa setahun ni.. Aku terima menjadi salah seorang anggota PDRM yang menjadi cita2 aku sejak sekolah lagi.. Selama 6 bulan aku menghabiskan masa aku di Pusat Latihan Polis Kuala Lumpur (PULAPOL).. Habis sahaja latihan aku, aku diterbangkan ke Sarawak. Dan sekarang sudah sebulan aku menetap di Saratok, Sarawak yg selama ni aku sendiri tak pernah dengar nama tempat ni. Tapi alhamdulillah selama sebulan ni aku dapat menyesuaikan diri. Anggota2 disini semuanya melayan aku dengan baik. Dan aku juga da ada family angkat kat sini.. :)

So tuk permulaan ni je lh story aku.. tggu next story plak yer if aku rajin nk update.. hehehe..

kbye..

No comments:

Post a Comment